Atunci când vorbim despre cosmetice, majoritatea oamenilor își imaginează rimel, ruj, farduri și alte instrumente de frumusețe care ne ajută să arătăm mai strălucitori și să ascundem imperfecțiunile fizice.
Cosmeticele nu sunt doar elemente decorative. Desigur, nu ne putem descurca fără ele în viața de zi cu zi. Le iubim și le folosim pentru a părea mai bine. Cu toate acestea, puteți nu doar să păreați, ci și să deveniți mai buni. Și în acest sens, cosmetica profesională vă poate ajuta. În cea mai mare parte, aceasta este folosită în saloanele de înfrumusețare și clinici, dar există și multe produse pe care le puteți utiliza acasă.
Cosmetica profesională este ceea ce vă va ajuta să deveniți mai strălucitori, mai tineri, mai frumoși și mai sănătoși. Ea nu ne ascunde neajunsurile. Misiunea cosmeticelor profesionale este de a elimina imperfecțiunile externe asociate cu schimbările legate de vârstă, afecțiunile pielii sau rănile.
Printre producătorii remarcabili de produse profesionale pentru îngrijirea feței și a corpului se numără Pharma Cosmetics Laboratories. Multe femei și chiar bărbați, odată ce au intrat în contact cu produsele mărcii, au devenit clienți obișnuiți ai producătorului.
Pharma Cosmetics: Cum a început totul
Astăzi, compania Pharma Cosmetics se bucură de birouri elegante și laboratoare ultramoderne. Cu toate acestea, toată această splendoare a început în bucătăria creatorului său – Tzvi Dekel. Un organizator excelent și cercetător, el a realizat într-o zi că poate să facă mai mult și a decis să creeze propriile produse cosmetice.
Fizician-tehnolog, Tzvi Dekel, a condus simultan mai multe mari companii cosmetice din Israel, printre care și Lon și Teia. În căutarea unui mod de lucru de acasă, el a decis să-și investească toate cunoștințele și abilitățile în dezvoltarea propriei afaceri.
Brand-ul de astăzi, celebru, a început cu parfumuri pentru femei și bărbați „Masada”, prezentate în sticle de sticlă luxoase, lucrate manual. Următorul pas pentru Tzvi Dekel a fost producția de cosmetice pentru păr și corp. Cercetătorului îi dorea cu ardoare să creeze ceva neobișnuit, care să schimbe lumea și percepțiile oamenilor despre frumusețe și tinerețe.
Revoluția în lumea frumuseții
Anul înființării Pharma Cosmetics a fost 1984. Atunci, puțini reprezentanți din industria frumuseții se gândeau la producerea produselor cosmetice cu componente active. Tzvi Dekel a pus la baza muncii sale această concepție revoluționară a vremii și și-a propus să creeze o linie de cosmetice inovatoare cu eficiență maximă.
Pentru a atinge acest scop magnific, cercetătorului i-au lipsit cunoștințele acumulate de-a lungul vieții. În acel moment, practic nimeni nu făcea asta. Zvi Dekel a continuat să studieze. În căutare de noi cunoștințe, a creat inițial conceptul de cosmetice inovatoare. A studiat cu atenție tot ceea ce știința a dat umanității în domeniul medicinei, biologiei și cosmetologiei și l-a folosit pentru a-și crea propriile produse.
Printre primele produse cosmetice profesionale dezvoltate de către cercetător s-a numărat populara linie Bio-Rifar, creată special pentru medicii și cosmetologii licențiați. În curând, linia și-a câștigat popularitatea în mediul profesional.
Bio-Rifar – linia de produse a cărei idee de bază constă în regenerarea ADN-ului celulelor pielii. Aceste produse lucrează pentru refacerea stratului cutanat după leziunile cauzate de factorii externi din mediul înconjurător.
Succesul l-a inspirat pe Tzvi Dekel să creeze noi produse cosmetice. El nu se aștepta ca produsele sale să devină populare nu doar în rândul cosmetologilor din Israel, ci și printre colegii lor din străinătate. Cercetătorul a dorit să pună accent pe patria sa, Pământul Sfânt. Astfel a apărut brand-ul Holyland Cosmetics.
Un pas important în dezvoltarea companiei a fost lansarea serului cu vitamina C. Nimic similar nu se făcuse în Israel și nici în lume întreagă. La acea vreme, nu se practica încă crearea produselor cosmetice pentru piele pe bază de vitamine. Tzvi Dekel a luat ca bază rezultatele cercetărilor efectuate în statul Louisiana.
Un an mai târziu, a apărut pe piață un nou produs revoluționar, HL – un ser puternic multivitaminic, care conține majoritatea vitaminelor necesare pentru menținerea pielii sănătoase. «Cocktailul cu vitamine» a devenit imediat popular.
Holyland Cosmetics în noul mileniu
Excepționalul brand israelian constă în faptul că laboratoarele sale au dezvoltat o serie de metode unice de rejuvenare și îngrijire a pielii. Printre acestea se numără și metoda patentată Millicapsule, care permite menținerea activității vitaminelor.
La începutul anilor 2010, fiul său mai mic, Amir, s-a alăturat lui Tzvi Dekel. A devenit director general al prosperă companiei. Principala sa misiune a fost promovarea brandului pe piața mondială a industriei frumuseții. Datorită talentului lui Amir Dekel, compania a făcut un salt nou în dezvoltarea sa: investițiile în cercetare au crescut, laboratoarele au fost extinse și modernizate, iar o nouă etapă a început în politica de marketing a companiei.
Holy Cosmetics a fost recent redenumit Pharma Cosmetics. Astăzi, produsele companiei sunt vândute în 50 de țări din întreaga lume. HL este poziționat la nivel mondial ca un producător de încredere de produse cosmetice profesionale. Brandul oferă o varietate de soluții terapeutice pentru toate tipurile de piele.
În 2014, Pharma Cosmetics s-a extins odată cu achiziția casei franceze de frumusețe D’Estrées. Și doi ani mai târziu, au fost achiziționate încă două mărci – TRICOMIN și NEOVA.
Astăzi, sediul și fabrica companiei se află într-o clădire modernă și convenabilă din orașul Yavne. Producția cosmeticii Pharma Cosmetics are la bază tehnologii inovatoare, permițând crearea de produse de frumusețe de cea mai înaltă calitate.
Câteva cuvinte despre principiile producătorului
Pentru oamenii care își prețuiesc sănătatea, timpul și banii lor, este foarte important ca o companie să fie maxim de încredere, adică să lucreze pe baza unor principii neclintite.
La Pharma Cosmetics există principii, și compania le urmează cu strictețe pe tot parcursul activității sale. Poate tocmai de aceea, succesul îi este mereu alături.
Dacă nu folosiți încă produsele brandului, dogmele sale vă vor ajuta să înțelegeți dacă merită să începeți:
- Să creați produse din componente 100% sigure, luate din natură, fără a le testa vreodată pe animale.
- Să aplicați o abordare creativă în dezvoltarea formulărilor cosmeceutice, să vă bazați pe experiența inestimabilă a cosmetologilor din trecut și pe soluțiile inovatoare ale științei moderne.
- Să dezvoltați și să produceți produse active și eficiente, care oferă rezultate dovedite în timp real.
- Să acordați prioritate formulărilor care stimulează regenerarea pielii, cu un impact minim din exterior.
- Să testați produsele în centre medicale internaționale prin studii clinice pentru a confirma siguranța și eficacitatea lor completă.
- Minimizați efectele iritante asupra epidermei, dezvoltați formulări care stimulează regenerarea pielii și procesele metabolice.
- Să introduceți imediat rezultatele celor mai recente și importante cercetări în domeniul întineririi pielii.
- Să controlați cu atenție calitatea produselor și să respectați strict standardele internaționale ISO 9001:2008 și GMP.
Pharma Cosmetics nu numai că creează cosmetice excelente, ci se asigură și că sunt aplicate corect. Specialiștii companiei organizează în mod regulat instruiri și seminarii pentru cosmetologi.
Din tot ce s-a spus, se poate concluziona că produsele de la Pharma Cosmetics sunt cosmeticele viitorului, în care puteți avea încredere.